وام

دریافت وام میلیونی و میلیاردی حداکثر تا 2 ماه  از بانکهای دولتی با سود 12% 

 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

09371584534 

افراز

آیا شما قربانی یک عشق هستید؟

این آزمون حاوی 10 نشانه خطر است که به شما در شناسایی قربانیان عشق کمک می کند :

آزمون را می‌توانید بر اساس رابطه ای که هم اکنون دارید و یا روابط گذشته ی خود و یا روابط تان با مردها به طور عموم پاسخ دهید.

اما همه این سئوال های را با صداقت پاسخ دهید گر چه ممکن است از اینکه پیش خودتان اعتراف می‌کنید، برایتان خوش آیند نباشد اما روبرو شدن با حقیقت اولین قدم در جهت تغییراست.

به این سوالات با توجه به امتیازات زیر پاسخ دهید و در آخر امتیازات را با هم جمع کنید.

 

امتیاز پاسخ سوالات
به کرات0 امتیاز
اغلب4 امتیاز
گاه به گاه8 امتیاز
بندرت10 امتیاز

 

 

سوالات:


1. احساس می‌کنید می‌بایست دور و بر نامزد یا همسرتان پاورچین پاورچین راه بروید ، تا مبادا او را ناراحت کنید.

 

2. احساس می‌کنید نامزد یا همسرتان با شما با احترام رفتار نمی کند.

 

3. در محل کار و یا هنگامی که با دوستان خود هستید با اعتماد بنفس و از موضع قدرت بیشتری برخورد می‌کنید.

 

4. از این که پس خوراند منفی به نامزد یا همسرتان بدهید ،احساس امنیت و راحتی نمی کنید.

 

5. از این که نیاز ها و خواسته هایتان را از نامزد یا همسرتان مطالبه کنید مردد هستید و بعضی اوقات نگرانید که مبادا بیش از حد محتاج جلوه کنید.

 

6. احساس می‌کنید رفتار نامزد یا همسرتان به مراتب بدتر از رفتار شما با اوست.

 

7. هنگامی که نامزد یا همسرتان رفتار مهربانه ای با شما ندارد ، به امید جلب محبتش تلاش می‌کنید تا هر چه بیشتر با او مهربان باشید.

 

8. احساس می‌کنید برای اینکه به نامزد یا همسرتان نشان دهید که از عشق ، محبت ،ازادی و برابری سهمی دارید ، می‌بایست برای این کار خیلی تلاش نمایید تا اورا متقاعد کنید.

 

9. غالبا مجبورید در مورد رفتار همسرتان و یا اوضاع و شرایط زندگی خود ، برای دیگران عذر و بهانه بیاورید و از او دفاع کنید.

 

10. به خاطر دست کم گرفتن و زیر پا گذاشتن عزت نفس خود در مقابل یک مرد ، غالبا از دست خود عصبانی می‌شوید ، گر چه به خودتان قول داده بودید هرگز دوباره چنین رفتاری نکنید، اما هم چنان اجازه می‌دهید با عشق و محبت کمتر از ان چه که به راستی استحقاقش را دارید با شما رفتار شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

حال امتیازات خود را جمع بزنید :

 

100-80 :

به شما تبریک می‌گویم . شما در رابطه ی خود از موضعی برابر با همسرتان برخوردار هستید و هرگز ان چه و ان که هستید را به خاطر عشق بیشتر فدا نکنید . به منظور جلوگیری از بروز مشکلات اتی در مواردی که امتیاز کمتری گرفته اید کار کنید.

 

79-60 :

شما یک قربانی عشق هستید اما نه با مشکل جدی و حاد ، اما در بسیاری از موارد در روابط خود از موضع ضعف برخورد می‌کنید . توجه نمایید که ترس از دست دادن و تایید، شما را از درخواست ان چه که استحقاقش را دارید ، باز می‌دارد . سعی کنید در راستای عشق ورزیدن با خودتان کار کنید و خود را کمتر زیر پا بگذارید .

 

59-40:

اخطار : چه بخواهید و چه نخواهید اعتراف کنید در روابط خود با مردها یک قربانی عشق هستید زیرا اجازه می‌دهید با شما بد رفتاری کنند . به منظور احقاق حق خود در مقابل همسرتان نمی‌ایستید . چنان در فدا کردن برای عشق بیشتر متخصص شده اید که دیگر از یاد برده اید راحت بودن کنار یک مرد به چه معناست و چگونه احساسی می‌باشد.

 

39-0 :

اورژانس: شما یک قربانی عشق حرفه ای هستید. احتمالا نسبت به خود از احترام شخصی بسیار ناچیزی برخوردار هستید و یا اصلا ندارید . با توجه به رفتارهای بسیار بدی که توسط مردان زندگیتان با شما می‌شود ، می‌توان گفت که اعتماد به نفس شما نیز بسیار پایین است. مادامی که خودتان را دوست ندارید ، انتظار نداشته باشید به شما عشق بورزد وقت آن رسیده که بر خیزید و مانند یک زن قوی باشید نه مانند یک پا دری . می‌بایست همین الان اقدامی صورت دهید

سریال حضرت یوسف و چشم و گوش بچه ها

سریال حضرت یوسف و چشم و گوش بچه ها magnify
هفت توصیه برای باز نشدن چشم و گوش بچه ها (هنگام پخش سریال حضرت یوسف)

در مطبوعات خواندم که بعضی از روحانیون عزیز ، مسئولان گرامی و مدیران خدمتگزار عنوان کرده اند که : ما خجالت می کشیم سریال حضرت یوسف را به همراه فرزندانمان ببینیم چرا که پر است از جملات و مفاهیم تحریک آمیز و غیر اخلاقی و چشم و گوش بچه ها باز می شود .توصیه های اینجانب به عزیزان:

1- توصیه می کنم جلوی بچه ها داستان حضرت یوسف را ذکر منبع نکنید چون ممکن است بروند داستان کامل را با شرح ماوقع و جزئیات دقیق در قرآن بخوانند / اگر تفسیر هم شده باشد که دیگر نورالانور است

2- اگر بچه ها پرسیدند چرا ما در بهشت زندگی نمی کنیم نکند خدای نکرده داستان حضرت آدم و حوا را برایشان تعریف کنید که حوا با جذابیتهای جنسی زنانه اش آدم را فریب داد تا گندم ممنوعه را بچیند/آسیاب کند و با آن نان باگت بپزد و با ژامبون ژیگو و سس خردل نوش جان کند.

3- از قضایای صدر اسلام هم برای بچه ها چیزی تعریف نکنید چون خشونت برای بچه ها خوب نیست/ داغ کردن دست برادر توسط حضرت امیر هنگام درخواست حق مردم برای خود /یا جنگ و خونریزی های آن زمان / و حاشیه های بعد از جنگ که زنان/ بی شوهر می شدند و مسلمانان مجبور بودند با زنان بیوه ازدواج کرده بچه دار شوند ، چند زوجه اختیار کنند/ همه با هم فامیل شوند/ و ... و مسائل دیگر که همه ممکنست بچه ها را از راه به در کند.

4- داستان حضرت ابراهیم / بچه دار نشدن همسر ابراهیم / ازدواج مجدد وی / کشتن فرزند /و داستانهای بعدی که همه جزو مسائل خط قرمز است/ من همین الان که این مطلب را می نویسم دارم منحرف می شوم/

5- اگر بچه ها سوال کنند چرا حضرت نوح از هر حیوان یک جفت به کشتی برد چه جوابی می خواهید بدهید/ حتما می گویید چون می ترسید حوصله حیوان سر برود/

6- اگه بچه ها بپرسن حضرت مریم چگونه در حالت تجرد عیسی رو به دنیا آورد چی می خواین جواب بدین/ اگه بپرسن پدر عیسی کجاست چی ؟ / شما اگر به بچه بگویید حضرت عیسی مرده رو زنده می کرد نمی فهمد که یعنی چی/ چون در ترانه ها شنیده که می گویند :

خوشگلیاش چه می کنه/ مرده رو زنده می کنه /

البته واقعیت هم همینست / زیبائی باطن حضرت بود که نور حیات می تابید اما بچه ها چه می فهمند

7- برای شناخت حضرت موسی هم بهتر است فیلم 3 ساعته ده فرمان را هم برای بچه ها نگذارید چون باید دو ساعت و نیم آنرا سانسور کنید و اسم قوم لوط رو نیارید که من خودم شرم می کنم .

کلا اگر نگران چشم و گوش بچه ها هستید اجازه ندهید از خانه خارج شوند چون تا پایشان به مدرسه برسد حداقل نیمی از بچه هایی که ماهواره دارند قضیه را برای نیمی دیگر کامل تعریف می کنند

زنها در مدل رایانه

زن مدل هارد دیسک:

همه چی یادش می‌مونه، تا ابد!



زن مدل رم:

از دل برود هر آن که از دیده برفت!



زن مدل ویندوز:

همه می‌دونن که هیچ کاری رو درست انجام نمی‌ده، ولی کسی نمی‌تونه بدون اون سر کنه!



زن مدل اکسل:

می‌گن خیلی هنرها داره ولی شما فقط برای چهار نیاز اصلی‌تون ازش استفاده می‌کنین!


زن مدل اسکرین سیور:

به هیچ دردی نمی‌خوره ولی حداقل حوصله آدم باهاش سر نمی‌ره!



زن مدل سروِر:

هر وقت لازمش دارین مشغوله!


زن مدل مولتی‌مدیا:

کاری می‌کنه که چیزهای وحشتناک هم خوشگل بشن!



زن مدل سی‌دی درایو:

هی تندتر و تندتر می‌شه!



زن مدل ئی‌میل:

از هر ده‌تا چیزی که می‌گه، هشت‌تاش بی‌خوده!

زن مدل ویروس:

به نام «عیال» هم معروفه. وقتی که انتظارش رو ندارین، از راه می‌رسه، خودش رو نصب می‌کنه و از همه منابعتون استفاده می‌کنه. اگر سعی کنین پاکش کنین، یک چیزی رو از دست می‌دین، اگه هم سعی نکنین پاکش کنین! دار و ندارتون رو از دست می‌دین

تعریف دانشجو

موجودى نحیف، عصبى، بى پول و شبیه به انسان! که از تخم مرغ، گوجه و نیکوتین تغذیه می کند و دشمنى عجیبى با کتاب دارد