شرایط جدید فروش ایران خودرو از 15 فروردین

تحویل خودرو از روز گذشته در عمده نمایندگیهای ایران خودرو آغاز و ثبت‌نام خودرو نیز برای تحویل طی 20 روز نیز انجام خواهد شد.

حسین هاشمی ــ معاون بازاریابی ایران خودرو ــ در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این مطلب خاطرنشان کرد: امسال در فروش فوری جدید امسال دیگر خبری از تسهیلات مربوط به فروش دهه فجر و قبل از عید نخواهد بود.

او افزود: سال گذشته ایران خودرو کمترین موجودی انبار خود در سالهای اخیر را داشت و این موضوع به دلیل فروش 48 ساعته‌ای بود که این شرکت در روزهای پایانی سال گذشته قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فروشی که در فروش دهه فجر و قبل از عید به صورت ویژه داشتیم، امسال به صورت خیلی محدودتر ادامه دارد و باید توجه کرد که این فروش برای دیگر خودروهای پژو پارس و 405 با تخفیفهای ویژه وجود ندارد.

هاشمی با اشاره به این که فروش فوری ایران خودرو از امسال به دو روش انجام می‌شود، ادامه داد: یک روش این است که باقیمانده خودروهای خود را که در فروش نوروزی در نظر گرفته بودیم و استقبال خوبی از آن شده بود، تحویل دهیم. در روش دوم نیز که فروش فوری جدید است، عمده تخفیفها حذف شده است و شرایط جدید آن از 15 فروردین اعلام می‌شود. البته روشهای پیش فروشی ما نیز به مانند اسفند ماه سال گذشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این که تولید ایران خودرو تا 15 فروردین تعطیل است، مشکلی برای فروش به وجود نخواهد آمد؟ گفت: مشکلی به لحاظ فروش نداریم؛ چراکه در این مدت نیز با توجه به این که مردم در سفرهای نوروزی به سر می‌برند، تقاضا برای خودرو چندان زیاد نیست.

معاون بازاریابی ایران خودرو خاطرنشان کرد: امسال سال بسیار عجیبی در صنعت خودرو بود و اختلاف قیمتهای بالای یک میلیون که در ابتدای سال گذشته شاهد آن بودیم، در اسفند ماه گذشته به حداقل رسید. همچنین با بروز بحران جهانی که خیلی‌ها معتقدند بودند به صنعت خودرو منتقل شده، با توجه به رشد فروشی که داشتیم این امر نشان داد که این بحران هنوز به ما منتقل نشده است.